woensdag 7 april 2010

Bob's Moodboard

Ik denk als extra terrein, een woestijn. Desolaat, of toch niet.
In het plaatje links onder zie je een festival van Burning man, midden in de woestijn en het lijkt net een stad van boven af. daarom vind ik het een vet plaatje woestijn(verlaten) tegenover een festival (crowded) ( http://nl.loupiote.com/burningman/photos/237497928.shtml ) De verslaten hotrod rechtsboven laat lekker het stof opwaaien. ik weet nog niet echt of die past in het verhaal maar ik vind het wel badd ass maar eigenlijk vooral voor de sfeer die het plaatje uitademt.
Ik denk meer aan een steenwoestijn dan aan een zandwoestijn omdat er in steenwoestijnen meer "bergen" " steenformaties" de weer interessante vormen kunnen aannemen. die de speler ook zou kunnen gebruiken als dekking, toffe sprongen en noem maar op.
work futher on more sketchin'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten