dinsdag 13 april 2010


Ik weet dat we future doen, maar ik wou na die city conceptart even iets organisch tekenen.

dut ik begon met sfeer te painten en het canvas te vullen, ik maak me nog niet druk over wat er uit komt. (boven de char kan je nog een techno-circle brush vinden) dat ik een forrest scene wou tekenen betekent niet dat ik niet een jetengine als brush kan gebruiken. het gaat echt puur alleen om vormen vinden. toen kwamen de blad brushes + canvas flip horizontal (X 23 ofzo) dit zorgde er voor dat de lijnen en directies van mijn bladeren alle kanten op stonden. dat duid op spanning. toen ik me begon thuis te voellen in de sfeer van de painting werd het tijd om een shape neer te leggen. dit moest aangezien de achtergrond zuperveel actie bevat een dramatische pose worden. dus beetje heel breed met een flatbrush strokes gemaakt die begonnen van de bovenkant van mn wacom naar de onderkant. groot en breed. accuracy is nog niet van belang. eenmaal blij met de shape

define, render and define

edit : meer redneren 1u15min totnu. gotta get faster better stronger ...more artsy?

1 opmerking: